Arjantin Lig'i açılıyor

Posted 05:56 by İLKER in Etiketler:
Arjantin futbolunda yaşanan ekonomik kriz devletin araya girmesiyle şimdilik aşıldı. Arjantin'de yeni sezonun, iki haftalık gecikmeyle cuma günü başlaması bekleniyor.
NTV Spor ve Ajanslar
Güncelleme: 16:24 TSİ 19 Ağustos. 2009 Çarşamba
Arjantin'de 14 ağustos'da başlaması gereken yeni sezon kulüplerin oyunculara yaklaşık 8 milyon dolar borçlu olması nedeniyle Futbol Federasyonu tarafından ertelenmişti.

Yaşanan ekonomik kriz nedeniyle yayıncı kuruluş ödeme sıkıntısı yaşarken, Arjantin Futbol Federasyonu maçların devlet kanallarında şifresiz gösterilmesi için hükümetle anlaşmaya vardı.

Ffederasyon sözcüsü Ernesto Bialo, sezonun cuma günü açılacağını maç saatleri ile ilgili detaylı bilginin ise daha sonra verileceğini açıkladı. Medya, devletin karşılaşmaların canlı yayını için yaklaşık 150 milyon dolarlık bir yükün altına gireceğini açıklarken Arjantin'de hükümet muhalifleri bunun devlet başkanı Cristian Fernandez’in popülaritesini arttırmak için sergilediği bir siyasi oyun olduğunu düşünüyor. Cristian Fernandez yönetiminde son dönemde bir çok sektörde ağırlığını hissettiren devletin, futbolu da eline geçirdiği yorumları yapılıyor.

Maçların uluslararası yayınları ile ilgili belirsizlik ise sürüyor.

0 comment(s) to... “Arjantin Lig'i açılıyor”

0 yorum:

Yorum Gönder