UEFA Avrupa Ligi play-off turunda bugün İsviçre'nin Sion takımına konuk olacak Fenerbahçe'de, teknik direktör Christoph Daum rövanş öncesi avantaj yakalamak istediklerini söyledi. Alman teknik adam, takıma yeni katılan Lugano'yu da ilk 11'de oynatmayı düşündüğünü belirtti.
İlgili Haberler
Daum'lu Fenerbahçe Avrupa'da zayıf
Basketbolda fikstürler belirleniyor
UEFA Avrupa Ligi'nde hakemler belli oldu
Tholot: Teslim olmayacağız
NTV Spor ve Ajanslar
Güncelleme: 00:42 TSİ 20 Ağustos. 2009 Perşembe
CENEVRE - Fenerbahçe Teknik Direktörü Christoph Daum, UEFA Avrupa Ligi play-off turunda bugün İsviçre'nin Sion takımıyla deplasmanda yapacakları ilk maçtan avantajlı bir skorla ayrılmak istediğini söyledi.
Daum, Cenevre Stadı'nda yaptıkları antrenman öncesi düzenlediği basın toplantısında, UEFA Avrupa Ligi'ne katılmak için 2 zor maç yapacaklarını belirterek, ''Hedefimiz ikinci maç için avantaj yakalamak. Sonuçta İstanbul'daki 2. maçta turu geçmek istiyoruz. Biz de yüksek bir motivasyonla bu maçlara geliyoruz ve mutlaka turu geçmek istiyoruz'' diye konuştu.
Rakipleri Sion'un yaptığı iyi transferlerle güçlendiğini, iyi gününde olurlarsa Avrupa'da her takıma karşılık verebileceğini vurgulayan Alman teknik adam, ''Rakibimizin iyi oyuncuları var. Mpenza en göze batan futbolcuları. Bizim sakat futbolcularımız bulunuyor. Özer ve Mehmet Topuz henüz hazır değil. Kaptanımız ve oyun kurucumuz Alex'in de sakatlığı nedeniyle olmaması bizim için büyük bir eksiklik. Deivid'in durumu da maç saatine doğru netlik kazanacak. Ancak kim oynarsa oynasın, takımda yer alan kişi Fenerbahçe için yüreğini ortaya koymalı. Fenerbahçe formasını giymek her maçta her futbolcu için özel birşey olmalı'' dedi.
UEFA Avrupa Ligi'nin bu sezon kurulduğuna dikkati çeken Daum, ''Sanırım Fenerbahçe gibi büyük bir kulübün de katılması, Avrupa Ligi için de güzel birşeydir. UEFA, bu ligin güzel bir biçimde oynanması için elinden geleni yapıyor. Şampiyonlar Ligi kralların ligi ise bu da prenslerin ligi olsun'' şeklinde konuştu.
''LUGANO'YA İLK 11'DE YER VERMEK İSTİYORUM''
Daum, Fenerbahçe ile yeniden anlaşan Diego Lugano'yu maçta oynatacağını açıkladı.
Lugano'nun transferinin takımı güçlendirdiğini kaydeden Alman çalıştırıcı, ''Lugano, Uruguay Milli Takımı'nda antrenmanlarını sürdürdü ama Fenerbahçe'de yaptığımız antrenmanlar biraz farklıdır. Eksiklerini bir an önce giderecektir. Sion karşısında Lugano'ya ilk 11'de yer vermek istiyorum. Ne kadar oynayabileceğini göreceğiz'' dedi.
Alex'in alternatifinin Semih olabileceğini vurgulayan Daum, ''Semih yüzde yüz hazır değil, O olmazsa Uğur olabilir. Emre'yi biraz daha ileri alırsak Selçuk da alternatif olabilir. Belki Kazım'ı ikinci forvet olarak düşünebilirim. Alternatifleri artırabiliriz'' diye konuştu.
Sakatlığı bulunan Mehmet Topuz'un gelecek hafta ortasında takım idmanlarına katılabileceğini belirten Daum, ''Ancak Alex'deki yırtık çok daha büyük. Normalde bu tip sakatlıklarda 3 hafta sonra takımla idmanlara çıkabilir'' dedi.
Daum, tranfserle ilgili bir soru üzerine, takıma uygun bir oyuncu olursa her zaman harekete geçebileceklerini, Fenerbahçe'ye gelmek isteyen çok oyuncu olduğunu söyledi.
''TUNCAY İLE GÖRÜŞMEDİM DERSEM YALAN OLUR''
Daum, ''Tuncay ile görüşmeniz oldu mu?'' sorusu üzerine, ''Evet dersem heryerde yazılacak. Hayır dersem yalan söylemiş olurum, ama bana 'Son günlerde Tuncay ile görüştünüz mü?' derseniz 'hayır' derim'' yanıtını verdi.
İlgili Haberler
Daum'lu Fenerbahçe Avrupa'da zayıf
Basketbolda fikstürler belirleniyor
UEFA Avrupa Ligi'nde hakemler belli oldu
Tholot: Teslim olmayacağız
NTV Spor ve Ajanslar
Güncelleme: 00:42 TSİ 20 Ağustos. 2009 Perşembe
CENEVRE - Fenerbahçe Teknik Direktörü Christoph Daum, UEFA Avrupa Ligi play-off turunda bugün İsviçre'nin Sion takımıyla deplasmanda yapacakları ilk maçtan avantajlı bir skorla ayrılmak istediğini söyledi.
Daum, Cenevre Stadı'nda yaptıkları antrenman öncesi düzenlediği basın toplantısında, UEFA Avrupa Ligi'ne katılmak için 2 zor maç yapacaklarını belirterek, ''Hedefimiz ikinci maç için avantaj yakalamak. Sonuçta İstanbul'daki 2. maçta turu geçmek istiyoruz. Biz de yüksek bir motivasyonla bu maçlara geliyoruz ve mutlaka turu geçmek istiyoruz'' diye konuştu.
Rakipleri Sion'un yaptığı iyi transferlerle güçlendiğini, iyi gününde olurlarsa Avrupa'da her takıma karşılık verebileceğini vurgulayan Alman teknik adam, ''Rakibimizin iyi oyuncuları var. Mpenza en göze batan futbolcuları. Bizim sakat futbolcularımız bulunuyor. Özer ve Mehmet Topuz henüz hazır değil. Kaptanımız ve oyun kurucumuz Alex'in de sakatlığı nedeniyle olmaması bizim için büyük bir eksiklik. Deivid'in durumu da maç saatine doğru netlik kazanacak. Ancak kim oynarsa oynasın, takımda yer alan kişi Fenerbahçe için yüreğini ortaya koymalı. Fenerbahçe formasını giymek her maçta her futbolcu için özel birşey olmalı'' dedi.
UEFA Avrupa Ligi'nin bu sezon kurulduğuna dikkati çeken Daum, ''Sanırım Fenerbahçe gibi büyük bir kulübün de katılması, Avrupa Ligi için de güzel birşeydir. UEFA, bu ligin güzel bir biçimde oynanması için elinden geleni yapıyor. Şampiyonlar Ligi kralların ligi ise bu da prenslerin ligi olsun'' şeklinde konuştu.
''LUGANO'YA İLK 11'DE YER VERMEK İSTİYORUM''
Daum, Fenerbahçe ile yeniden anlaşan Diego Lugano'yu maçta oynatacağını açıkladı.
Lugano'nun transferinin takımı güçlendirdiğini kaydeden Alman çalıştırıcı, ''Lugano, Uruguay Milli Takımı'nda antrenmanlarını sürdürdü ama Fenerbahçe'de yaptığımız antrenmanlar biraz farklıdır. Eksiklerini bir an önce giderecektir. Sion karşısında Lugano'ya ilk 11'de yer vermek istiyorum. Ne kadar oynayabileceğini göreceğiz'' dedi.
Alex'in alternatifinin Semih olabileceğini vurgulayan Daum, ''Semih yüzde yüz hazır değil, O olmazsa Uğur olabilir. Emre'yi biraz daha ileri alırsak Selçuk da alternatif olabilir. Belki Kazım'ı ikinci forvet olarak düşünebilirim. Alternatifleri artırabiliriz'' diye konuştu.
Sakatlığı bulunan Mehmet Topuz'un gelecek hafta ortasında takım idmanlarına katılabileceğini belirten Daum, ''Ancak Alex'deki yırtık çok daha büyük. Normalde bu tip sakatlıklarda 3 hafta sonra takımla idmanlara çıkabilir'' dedi.
Daum, tranfserle ilgili bir soru üzerine, takıma uygun bir oyuncu olursa her zaman harekete geçebileceklerini, Fenerbahçe'ye gelmek isteyen çok oyuncu olduğunu söyledi.
''TUNCAY İLE GÖRÜŞMEDİM DERSEM YALAN OLUR''
Daum, ''Tuncay ile görüşmeniz oldu mu?'' sorusu üzerine, ''Evet dersem heryerde yazılacak. Hayır dersem yalan söylemiş olurum, ama bana 'Son günlerde Tuncay ile görüştünüz mü?' derseniz 'hayır' derim'' yanıtını verdi.
0 comment(s) to... “Daum Lugano'ya formayı veriyor”

0 yorum:
Yorum Gönder