Britanya derbisi Arsenal'in: 0-2

Posted 06:00 by İLKER in Etiketler:

Şampiyonlar Ligi play-off turu oynanan 5 maçla başladı. İskoçya'da oynanan maçta Arsenal, Celtic'i her iki yarıda da attığı gollerle 2-0 yenerek, büyük avantaj sağladı.
Şampiyonlar Ligi'nde play-off heyecanı başladı.

Gecenin en önemli maçlarından olan Celtic-Arsenal maçını deplasman takımı Arsenal 2-0 kazanarak rövanş için avantaj sağladı.

Gecenin diğer maçlarında bir tur önce Shaktar Donetsk'i elemeyi başaran Rumen temsilcisi FC Timisoara, kendi sahasında Stutgart'a 2-0 mağlup olurken, daha önce Beşiktaş'ın da geçtiğimiz senelerde karşılaştığı Sheriff de sahasında Yunan temsilcisi Olympiakos'a aynı skorla evinde 2-0 mağlup olmaktan kurtulamadı.

Bir diğer önemli maçta Portekiz temsilcisi Sporting Lizbon kendi sahasında İtalyan takımı Fiorentina ile 2-2 berabere kaldı.

Danimarka'da oynanan maçta ise Copenhagen evinde Kıbrıs Rum temsilcisi Apoel Nicosia'yı 1-0 mağlup etti.

0 comment(s) to... “Britanya derbisi Arsenal'in: 0-2”

0 yorum:

Yorum Gönder