Britanya derbisi Arsenal'in: 0-2
Posted 06:00 by İLKER in Etiketler: Britanya derbisi Arsenal'in: 0-2Şampiyonlar Ligi play-off turu oynanan 5 maçla başladı. İskoçya'da oynanan maçta Arsenal, Celtic'i her iki yarıda da attığı gollerle 2-0 yenerek, büyük avantaj sağladı.
Şampiyonlar Ligi'nde play-off heyecanı başladı.
Gecenin en önemli maçlarından olan Celtic-Arsenal maçını deplasman takımı Arsenal 2-0 kazanarak rövanş için avantaj sağladı.
Gecenin diğer maçlarında bir tur önce Shaktar Donetsk'i elemeyi başaran Rumen temsilcisi FC Timisoara, kendi sahasında Stutgart'a 2-0 mağlup olurken, daha önce Beşiktaş'ın da geçtiğimiz senelerde karşılaştığı Sheriff de sahasında Yunan temsilcisi Olympiakos'a aynı skorla evinde 2-0 mağlup olmaktan kurtulamadı.
Bir diğer önemli maçta Portekiz temsilcisi Sporting Lizbon kendi sahasında İtalyan takımı Fiorentina ile 2-2 berabere kaldı.
Danimarka'da oynanan maçta ise Copenhagen evinde Kıbrıs Rum temsilcisi Apoel Nicosia'yı 1-0 mağlup etti.
0 comment(s) to... “Britanya derbisi Arsenal'in: 0-2”

0 yorum:
Yorum Gönder